Tips

Tips voor de Drie Dwaze Dagen!

Het is bijna weer zover! Op donderdag 4 oktober beginnen de Drie Dwaze Dagen weer bij de Bijenkorf! Op deze dagen zijn er heel veel dingen in de korting. Het leukste natuurlijk van wat er in de korting is zijn de beauty spulletjes! Ik vind de Bijenkorf zelf een geweldig warenhuis, ze hebben er zoveel! En vooral de make-up counters die ze daar hebben zijn geweldig. Amsterdam vind ik de leukste Bijenkorf, ik breng hier ook altijd een bezoekje aan als ik in Amsterdam ben. Ik heb de Drie Dwaze Dagen boekjes voor jullie uitgezocht en heb de leukste beauty aanbiedingen eruit gehaald en voor jullie op een rijtje gezet! Lees snel meer! 

Vanaf Donderdag 4 oktober: 

Mascara voor EUR 5! De Colossal Black mascara van Maybelline heb ik zelf wel eens geprobeerd en is nog best fijn, en vooral voor EUR 5,- is het zeker een mooi bedrag!

Ik heb al zoveel gehoord over Lip smackers, ik ben er nu wel heel erg benieuwd naar. Voor EUR 8,- heb je dit mooie setje met 8 ‘smaken’. Dat komt neer op meet EUR 1,- per Lip smackers!

De eight hour cream van Elizabeth Arden is een product dat al veel op blogs is verschenen. Ik hoor er veel positieve dingen over en ben net als bij de Lip smackers hier best benieuwd naar. Voor EUR 17,- heb je hier drie blikjes voor je lippen.  Niet alleen deze lipblikjes zijn in de aanbieding, maar ook o.a. de gezichtreiniging en de gewone Eight Hour cream.

Als je mijn blog al langer volgt weet je dat ik helemaal gek ben op de producten van de Rituals. Deze actie is dus echt een heerlijke actie voor mij. Normaal kost een shower foam EUR 7,90, dus met de actie 3 voor EUR 17,50 maak je me zeker blij! Ik heb voorlopig al wel genoeg shower foams, dus deze moet ik helaas links laten liggen.

50% korting is veel! Als ik in de Bijenkorf ben tijdens de DDD ga ik zeker even een kijkje nemen welke producten er 50% zijn.

Met deze actie maak je mij heel blij! OPI nagellakjes voor EUR 9,-! Ik denk niet dat alle lakjes in de aanbieding zijn, maar ik weet zeker dat ik er eentje ga scoren. Ik ben gek op de nagellakjes van OPI en wil mijn stash hiervan uitbereiden!

Veel vrouwen in mijn omgeving hebben mij Clinique aangeraden, en deze set voor EUR 17,- valt wel mee voor de producten die je krijgt. Ik denk alleen dat hij snel uitverkocht zal zijn.

Vanaf vrijdag 5 oktober

Essie! Ik heb hier ook al veel over gehoord en hoop snel ook een mooi lakje van dit merk in mijn bezig te hebben. 2 Essie lakjes voor EUR 15,- klinkt best goed. Maar doordat ik er nog geen ervaring mee heb weet ik niet of ik deze zal gaan kopen.

Herôme is best een fijn merk wat betreft nagelverzorging, en met zo’n setje heb je meteen alles in huis.

Wat ook een erg leuke actie is tijdens de DDD is dat bijna alle parfums 25% korting zijn! Dat maakt het kopen van parfum weer erg aantrekkelijk..

Verder zijn er nog heel veel meer leuke aanbiedingen tijdens de DDD, maar ik kan ze natuurlijk niet allemaal hier plaatsen. Op de website van de Bijenkorf kun je de boekjes uitgebreid bekijken en zien welke leuke dingen er allemaal in de aanbieding zijn tijdens de DDD. Ik heb zelf al een aantal leuke kleding en sieraden gespot in de boekjes, en ga nog even bedenken of ik hier wat mee ga doen.. Zelf hoop ik tijdens de drie dagen tijd te hebben om even naar de Bijenkorf te gaan, want die OPI lakjes roepen me! hihi

Ben jij van plan iets te gaan kopen tijdens de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf, of laat je al deze acties aan jou voorbij gaan? 

Liefs, Kimberly

3 thoughts on “Tips voor de Drie Dwaze Dagen!

Geef een reactie

