Favoriete/Uncategorized

Monthly Favorites – September

 

Gister is oktober officieel begonnen, wat betekend dat september weer voor bij is. Wat gaat de tijd toch snel! Voor je het weet is het weer tijd om de kerstsspullen onder het stof vandaan te halen en de boom weer te versieren. (niet dat ik dat erg vind overigens, i LOVE kerst!) Ik zit alweer een maand op school.. Time goes fast! Omdat september weer voorbij is, is er weer een nieuwe favoriete van deze maand! Welke producten heb ik deze maand veel gebruikt? Lees snel meer! 

 

Als eerste de lipgloss van Essence uit een oude LE, Ballerina Backstage. Normaal gesproken heb ik niet zoveel met lipgloss, maar dit roze kleurtje vind ik erg mooi! Vooral de ‘brush applicator’ vind ik erg fijn! Ik vind het jammer dat er niet nog meer lipglossjes zijn verschenen met zo’n borsteltje, het brengt namelijk onwijs fijn aan! In deze lipgloss zit een mooie shimmer die je lippen laten stralen!

Mijn huid raakt snel overstuur van producten, maar sinds ik deze Hydra Life Pro-Youth comfort cream van Dior gebruik heb ik helemaal nergens last van. Deze crème maakt mijn huid heerlijk zacht en voed mijn huid ook goed. Dit is nog wel een monstertje, maar ik ben zo tevreden dat ik erover nadenk om de fullsize van deze crème van Dior te kopen.

Daarnaast nog een product voor de lippen, deze lipbalm van de H&M. Deze lipbalm heeft naast deze schattige verpakking een heerlijke geur. Hij ruikt naar vanilla bean. Beter gezegd: Hij ruikt lekker naar vanille met een lichte hint van chocolade. Hmm! Niet alleen ruikt deze lipbalm lekker, hij maakt mijn lippen ook lekker zacht.

 

Buiten wordt het steeds kouder, wat betekend dat mijn huid steeds droger wordt. Ik ben een groot fan van de bodybutter van The Body Shop en ben ook helemaal weg van de Wild Cherry lijn. Ik ben echt gek op deze geur! Ik vind de bodybutters van TBS erg fijn omdat ze je huid zo lekker zacht maken. Na het gebruik van deze bodybutter heb ik vrijwel geen last meer van een droge huid.

Mijn favoriete geur van dit moment is van Givenchy. Deze geur heeft de naam ange ou demon le secret. Toen ik deze voor het eerst rook in de winkel wist ik meteen dat deze snel in mijn stash zou staan. Ik heb hem al een tijdje en het liefst spuit ik hem elke dag op. Hij blijft de hele dag hangen, en soms als ik ’s morgens wakker word ruik ik de geur nog steeds om mij heen. Deze maand heb ik hem ook vrij veel gebruikt. Als je binnenkort een keer bij de Douglas of een andere parfumerie bent zou ik zeker even een ‘ruikje’ nemen aan deze parfum!

 

Nog een product uit een LE, de MAC MSF in Light Year uit de Heaven Creatures collectie. Ik ben zoo verliefd op deze MSF, ik vind het bijna zone om deze te gebruiken. Het patroontje is namelijk een overspray. Maar als ik hem gebruik, voel ik bijna de kriebels in mijn buik.. Nee, dat is een beetje overdreven, maar mooi is deze MSF zeker! Ik gebruik hem zeer vaak als highlighter op mijn wangen.

De laatste tijd heb ik weer last van rode vlekjes in mijn gezicht. Zelf hou ik hier niet zo van, maar om dan meteen een foundation te gebruiken vind ik weer iets teveel van het goede. Deze concealer van MAC, de select moisturecover in NW20 is deze maand dus zeer geliefd geweest bij mij. Hij heeft een goede dekking en zorgt ervoor dat de rode plekjes niet meer te zien zijn in mijn gezicht. Ook is hij vrij zuinig in gebruik, pluspunt!

 

Nog even een mooi kiekje van Light Year.. hij is zo mooi! 

Dit waren mijn favoriete van de maand september. Het valt me op dat ik elke maand een andere geur heb die ik die maand vaak gebruik. Ik ben nu al benieuwd welke nieuwe beautyartikelen ik ga ontdekken in de maand oktober! 🙂

 

Wat zijn jou favoriete van de maand september? 

 

Liefs, Kimberly

9 thoughts on “Monthly Favorites – September

  1. Leuke favorieten. Ik ben erg benieuwd naar de geur van de Wild Cherry Body Butter van de TBS. Ik heb sowieso twee favoriete mascara’s op dit moment: Catrice Doll Mascara en Maybelline Feather mascara.

Geef een reactie

