NOTD

NOTD – Essence ‘Class of 2013’ Alpha better gamma

 

Al eerder plaatsten ik een bericht over de LE van Essence, Class of 2013. – Die kun je hier teruglezen – Ik vond meteen dit roze nagellakje, Alpha better gamma, uit deze LE opvallen, en toen ik dinsdag een kijkje nam in de Kruidvat hier op dorp werd ik ook helemaal blij toen ik zag dat ze de nieuwe collectie binnen hadden. Normaal duurt dat altijd wel even voordat de Kruidvat hier de nieuwe LE´s neerzet, maar nu hebben ze hem dus ruim op tijd neergezet. Er komt nog een kleine shoplog online, want dit lakje is niet het enige wat ik dinsdag heb gekocht! Voor jullie heb ik vandaag al deze NOTD, want toen ik thuiskwam heb ik dit lakje meteen op mijn nagels gelakt. Kijk snel mee! 

 

Alpha better gamma komt in een standaard nagellakflesje. Je ziet de kleur door het flesje heen en deze heeft een zilveren dop. Ook staat de naam van de LE, Class of 2013, in zilveren letters op het flesje. Het kwastje is ook hetzelfde als de rest van de nagellakjes van Essence. Een goed kwastje dat niet te dun, maar ook weer niet te dik is. Het flesje opzich is niet heel erg bijzonder eigenlijk, de kleur daarintegen weer wel!

 

En dan nu mijn NOTD! Ik vind dit echt een prachtig lakje. Op de foto komt hij niet helemaal overeen als hoe hij in het echt is, in het echt is die nog een stuk feller van kleur. Ik kreeg het alleen niet zo heel goed op de foto. Dit mooie roze lakje is een creamy kleurtje, er zit verder geen shimmer in. Het is wel een vrij dik lakje en is ook wel redelijk moeilijk aan te brengen, je moet er eigenlijk echt voor zorgen dat je niet teveel nagellak op het kwastje hebt. Op deze foto heb ik twee laagjes op mijn nagels, maar als je een keer een dikke klodder op het kwastje hebt, is 1 laagje ookal voldoende (alleen is dat niet zo heel mooi, ik had het er daarna weer afgehaald en opnieuw een dunner laagje opgedaan). Hij dekt wel vrij goed!

De kleur vind ik echt prachtig, alleen ik vind het jammer dat hij vrij dik is. Misschien dat ik er wat nagellakverdunner doorheen ga doen, dan wordt hij misschien wat dunner.

Heb jij al iets uit de ‘Class of 2013’ collectie van Essence? 

Liefs, Kimberly

 

De ‘Class of 2013’ collectie van Essence is o.a. verkrijgbaar bij de Kruidvat. 

14 thoughts on “NOTD – Essence ‘Class of 2013’ Alpha better gamma

  1. Pingback: Shopping time! | birdsandbeez

Geef een reactie

