Shoplog/Uncategorized

Shopping time!

Dinsdag was ik samen met mijn moeder even het dorp in gedoken om bij de Kruidvat even een kijkje te nemen. Ik was erg benieuwd of de nieuwe collectie van Essence al binnen was. Hij was binnen! En toen we eenmaal daar waren, heb ik nog een aantal andere beauty spulletje mee genomen. Zaterdag was ik ook nog even naar Leiden geweest en heb ook twee dingentjes geshopt. Lees snel meer!

 

Als eerste heb ik bij de Kruidvat dit leuke make-up tasje en deze elastiekjes gezien. Toen ik de productfoto’s zag was ik hier al erg benieuwd naar. In de winkel vond ik ze nog net zo leuk als dat ik ze vond toen ik de productfoto’s zag. Het hele schap was nog goed gevuld bij de Kruidvat hier in dorp gelukkig. Het make-up tasje lijkt een beetje op een schooltas die ze vroeger hadden. Je kan er redelijk veel in kwijt, maar ook weer geen hele make-up collectie. Voor onderweg is hij erg handig! De elastiekjes vond ik er erg schattig uitzien met de strikjes eraan. Voor mijn werk moet ik altijd een staart in, dus dan komen deze zeker van pas.

Make-up tasje EUR 2,99 Elastiekjes EUR 1,59

 

Van NYC is er een actie 1+1 gratis. Dat vind ik altijd erg fijne acties! Je moet natuurlijk dan wel leuke producten tegenkomen, maar ook om dingen uit te testen is het ideaal. Van NYC namen we 4 producten mee, als eerste deze lipstains. Mijn moeder wilde nog een keer een nieuwe lipstick, maar besloot toch om een keer deze lipstains te gaan proberen. Ze nam de

NYC Lipstains EUR 3,99

 

Deze leuke lipbalms van NYC heb ik al op veel blogs voorbij zien komen. Op de stick aan de bovenkant zit een heel leuk appeltje! Ik ben er erg benieuwd naar en door de actie van NYC besloot ik deze mee te nemen om thuis lekker te testen. Ik nam de kleuren

NYC Lipbalm EUR 2,99

 

Eerder deze week konden jullie al de NOTD zien van dit mooie lakje van Essence, Alpha better gamma. Het artikel kun je hier teruglezen. Ze hadden in het schap nog meer lakjes staan, maar deze roze vond ik zelf de leukste.

Essence Nagellak EUR 1,99

 

Zaterdag was ik ook nog even naar Leiden geweest om naar wat winkeltjes te kijken. Bij de Only hadden ze 25% korting op het hele assortiment. Ik had veel kledingstukken gepast, maar alleen dit blousje nam ik mee naar huis. Ik vind bordeaux rood een erg mooi kleurtje. Ik had van deze kleur al een sjaal, en wilde graag ook nog een leuk blousje in deze kleur. Die heb ik dus gevonden!

Bordeaux rode blouse van Only EUR 24,99

Dit was mijn kleine shoplog van de afgelopen tijd. Ik wil nog steeds eigenlijk lekkere warme truien shoppen, want dat mis ik echt in mijn kast.

Weet jij misschien een leuke winkel/webshop met leuke truien voor in de winter?

Liefs, Kimberly

 

 

12 thoughts on “Shopping time!

  1. Leuke shoplog 🙂
    Die lipbalms van NYC ga ik vandaag halen & die blouse heb ik ook in het okergeel en zonder mouen 😀 Hij is echt heel leuk!
    Ik ga jou & je leuke blog maar eens volgen! x

  2. Wat een leuke spulletjes! Vooral het make-up tasje en de blouse vind ik heel erg mooi ❤ Ik heb voor de herfst een hele mooie trui van Esprit gekocht, misschien dat dat wel is wat je zoekt? 🙂

Geef een reactie

