Persoonlijk/Uncategorized/wishlist

Wishlist #3

Vandaag heb ik weer een nieuwe wishlist voor jullie klaarstaan! Ik vind het echt altijd heerlijk om weg te dromen bij zoveel mooie producten, een prachtige trouwjurk waar ik mezelf later al inzien (just kidding!), het mooie interieur van sommige huizen en om al het lekkers te spotten wat er op internet te vinden is. Benieuwd naar mijn wishlist? Lees snel meer! 

De komende tijd wordt het voor mij eigenlijk alleen maar dromen over deze producten, ik ga als het goed is deze maand namelijk beginnen met mijn rijlessen! In mijn vorige wishlist (die je hier kan vinden) konden jullie al lezen dat mijn rijbewijs op mijn wishlist staat. Ik vind het zo spannend om te beginnen! Echter is het nog niet zover, maar deze maand begin ik er zeker mee. Ik sta nu namelijk nog op een wachtlijst, maar mijn rijinstructeur heeft mij vertelt dat ik op de 3e plaats sta, dus het schiet al aardig op! Als het zover is zal ik het jullie laten weten. EDIT: Ik ben net gebeld door de rijschool, volgende week vrijdag om 9:00 heb ik mijn eerste rijles.. Spannnend!!

 

1. Ik wil heel graag een mooie spiegelreflexcamera camera! Ik hoor altijd wel goede verhalen over de camera’s van Canon, maar ik zou niet weten welk type ik zou moeten nemen. Tot nu toe blijft dit een beetje een lange termijn wish, ik wil namelijk eerst mijn rijbewijs halen! Maar misschien alvast voor m’n verjaardag..

2.  Ik hou van hakken en ik vind deze echt mooi! Ik hou wel van de combinatie van zwart met goud, dus deze van Fab zijn perfect! Ze hebben alleen een aardig prijskaartje, EUR 150,-… Aijj..

3. De nieuwe collectie van MAC, de Office Hours collectie heeft erg mooie blushes! Deze blush in de kleur Whole Lotta Love is mijn favoriet! Ik ben echt dol op blushes, blushes zijn niet voor niets mijn grootste obsessie wat make-up betreft, en deze vind ik prachtig.

4. Ik zie hem weer op steeds meer blogs voorbij komen.. Het Urban Decay Naked 2 palette.. *kwijl*… Do I need to say more? Ik wil hem gewoon erg graag!

5. In mijn kast zijn maar weinig truien te bekennen, en aangezien ik een echte koukleum ben heb ik eigenlijk wel vrij veel truien nodig. Ik heb al op verschillende webshops en winkels gekeken, maar ik zie steeds geen leuke! Weten jullie misschien een leuke webshop of winkel die leuke truien verkoopt?

Dit was mijn wishlist voor deze keer. Er staat misschien niet veel op, maar dat komt omdat mijn rijbewijs op dit moment even voor gaat. Ik wil hem zo graag hebben!

Wat staat er hoog op jou wishlist? 

Liefs, Kimberly

8 thoughts on “Wishlist #3

Geef een reactie

