Review

Review – John van G Eyeshadow Base

 

Vele merken brengen tegenwoordig al een oogschaduw basis uit. Twee van de populairste oogschaduw basissen van dit moment zijn die van Urban Decay, de primer potion en de Too Faced shadow insurance. Zelf heb ik deze twee nog niet geprobeerd, maar dat zal snel wel gaan gebeuren. Toen ik laatst bij de Etos liep, zag ik dat het merk ‘John van G’ ook een oogschaduw basis heeft. Ik was er best benieuwd naar en besloot hem mee te nemen om te testen. Lees snel meer!

 

De oogschaduw basis van John van G komt in een bronzig kleurig potje. Opzich vind ik een potje niet heel hygiënisch, je zit er namelijk wel met je vingers in. Ik heb liever een tube of een soort lipgloss achtige verpakking.  In dit potje zit 4,5ml, je kunt er dus wel een aardig tijdje mee vooruit. Het potje zelf is wel redelijk klein. Het potje heeft een draaidop die er gemakkelijk af gaat. Dat is wel een groot pluspunt. Vaak heb je potjes die moeilijk open gaan, dat is altijd zo vervelend!

 

De oogschaduw basis lijkt in het potje erg donker, maar als je het op je ogen smeert valt dit reuze mee. Het geeft meer een mooie shimmer aan je oogschaduw. Ook maakt het je ogen mooi egaal.

 

Zo ziet de oogschaduw basis eruit op de huid. Zoals je ziet is hij helemaal niet donker maar erg licht van kleur.

 

En dit zijn de swatches met oogschaduw. Boven zie je een paarse oogschaduw van Wet’n Wild zonder de oogschaduw basis, en onder met de oogschaduwbasis van John van G. Zoals je ziet maakt het je oogschaduw mooi intenser! De houdbaarheid is ook prima, na een dagje school zit m’n oogschaduw er nog perfect op! Door de wind op mijn scooter is het wel een beetje uitgelopen, maar dat kan je zo wegvegen. Ik ben best tevreden over deze oogschaduw basis, maar hij verslaat mijn NYX HD Eyeshadow base niet, die vind ik toch net wat fijner werken en wat hygiënischer. Maar als je op zoek bent naar een goede oogschaduw basis, is deze van John van G ook een prima oogschaduw basis.

Welke oogschaduw basis gebruik jij?

 

Liefs, Kimberly

John van G is o.a. te koop bij Etos. Deze eyeshadow base is te koop vaan EUR 7,80. 

12 thoughts on “Review – John van G Eyeshadow Base

  1. Deze oogschaduw basis lijkt me best fijn. Ik gebruik er nu een van essence maar ik merk niet of ik nou wel of geen basis gebruik helaas. Misschien is dit een goede vervanger, hij is ook niet zo duur geloof ik.

Geef een reactie

