Review/Uncategorized

Review – NYC Applelicious Lipblam

Op veel blogs zijn ze al voorbij gekomen deze lipbalsems met het appeltje van NYC. Ik vind ze zo ontzettend leuk! Toen er bij de Kruidvat een actie was van 1+1 gratis op de producten van NYC kon ik deze twee lipbalsems niet laten liggen. Ik moest en zou ze hebben, hoe dan ook! Dus deze actie kwam precies op tijd. Ik nam de kleuren 535 Pink Lady en 356 Big Apple Red mee. Ben je benieuwd naar mijn review over deze leuk lipbalsems? Lees dan meer!

Ik ben een huge fan van lipbalsems. Elke dag gebruik ik wel een beetje op mijn lippen om mijn lippen lekker zacht te houden. Vooral om dan een lipbalsem te vinden met een leuk motiefje is dan top!

Deze Applelicious lipbalsems van NYC komen in een handige stickvorm. Je draait de lipbalsem gemakkelijk uit de huls en je trekt de dop er ook snel af. De dop blijft niet plannen aan de huls zeg maar. Erg handig! De huls zelf is gemaakt van plastic en is vrij licht. Je kunt hem dus gemakkelijk meenemen in je tas. Door de doorzichtige dop zie je ook duidelijk het leuke appeltje van de lipbalsem. Ik vind dit zo’n leuk detail! De lipbalsem zelf is na openen 30 maanden houdbaar en er zit 3.5 gram in. Je doet dus wel een aardig tijdje met deze leuke lipbalsem.

Als eerste 535 Pink Lady. Een donker roze kleurtje met een witte appel. Deze Pink Lady heeft een subtiel appel geurtje (naar mijn beleving, ik ben op dit moment een beetje verkouden dus het zou ook naar iets anders kunnen ruiken haha) Pink Lady smeert lekker uit op mijn lippen en laat een verzorgend laagje achter met een subtiel kleurtje.

En dan de rode kleur met een licht rode appel in het midden, 356 Big Apple Red. Big Apple Red laat net als Pink Lady een subtiel kleurtje achter op je lippen. Ook heeft deze een lichte appel geur, niet storend vind ik zelf, ik vind hem best lekker ruiken voor zover ik het kan ruiken. Ook deze heeft eigenlijk dezelfde werking als Pink Lady heeft, lekker verzorgend!

Mijn lippen zonder iets erop.

353 Pink lady op mijn lippen, zoals je ziet een subtiel roze kleurtje. Het licht valt hier een beetje vaag, maar in het echt was de kleur iets donkerder.

356 Big Apple Red laat een subtiel rood kleurtje achter op je lippen, deze valt iets meer op dan Pink Lady. Deze vind ik persoonlijk het mooiste van de twee.Ook deze kleur zie je eigenlijk niet heel goed, maar een subtiel kleurtje laat hij zeker achter. Een beetje een ‘my lips but better’ kleur.

 

Ik vind deze lipbalsems heel fijn! Ze verzorgen mijn lippen lekker, wat ik erg belangrijk vind, vooral met de komende winter in aantocht, ze maken mijn lippen lekker zacht en ze hebben geen chemische geur maar een subtiele appel geur. Ook vind ik het wel fijn dat ze een subtiel kleurtje hebben, dat geeft toch altijd weer wat extra’s aan een lipbalsem. Ik ben zeer tevreden en pak de laatste tijd deze lipbalsems steeds vaker. Ze verslaan mijn H&M lipbalsem een beetje op dit moment.. En dat zegt wel veel! Ook vind ik het appeltje in het midden zo schattig! Dat geeft toch ook altijd weer een extra gevoel bij een lipbalsem, of het nou een saaie stick is, of is opgeleukt met in dit geval een appeltje, dat maakt wel een klein verschil! 🙂

Als je op zoek bent naar een goede lipbalsem die je lippen lekker verzorgd en zacht maakt zijn deze lipbalsems zeker wat voor jou! Naast Pink Lady en Big Apple Red zijn er nog twee varianten in deze Applelicious lipbalsem lijn, Blushing Golden en Caramel Apple. Deze lipbalsems van NYC zijn verkrijgbaar voor EUR 2,79 per stuk. Ik heb ze zelf gekocht met de 1+1 NYC actie bij de Kruidvat, en aangezien Kruidvat vaak van dit soort acties heeft zou je hier ook op kunnen wachten.

Wat vind jij van deze NYC lipbalsems? 

 

Liefs, Kimberly

 

NYC is o.a. verkrijgbaar bij een aantal Kruidvat filialen. Deze lipbalsems van de Applelicious lijn zijn EUR 2,79 per stuk. 

14 thoughts on “Review – NYC Applelicious Lipblam

  1. Leuk dat je een reactie op mijn log hebt achtergelaten 😀
    En wat een grappige lippenbalsems met zo’n appeltje erin. Ik heb gebruik zelf altijd Labello, maar zal eens kijken naar deze 😉

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  2. Ik heb ze nog niet getest maar volgens mij zijn ze wel erg goed! Ik vind dat je een prachtige blog hebt en ik ben je gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  3. Ik had deze toevallig allebei in mijn handen en toen wilde ik er nog even overna denken, maar nu ik dit heb gezien weet ik zeker dat ik de volgende keer sowieso Big Apple Red meeneem!

    ‘xx

Geef een reactie

