Review/Uncategorized

Review – Herome Natural Nail Whitener

 

De laatste tijd is het wit van mijn nagels niet meer zo heel wit. Laatst was hier in dorp een braderie waar ook de Etos aan meedeed. Bij de Etos kon je je nagels laten lakken in verschillende kleuren. Ook kon je je nagels met deze Natural Nail Withener laten lakken. Omdat het wit van mijn nagels niet meer zo wit was wilde ik deze wel graag uitproberen. Tijdens deze braderie op dorp was er bij de Etos ook een actie van 1+1 gratis op Herome producten. Ik besloot deze en een nagelverharder mee te nemen. Lees meer voor mijn review!

 

Als eerste het flesje. Het flesje is erg fijn omdat hij zo langwerpig is! Ook kun je de dop goed vasthouden in je hand als je je nagels gaat lakken. Daar houd ik altijd wel van. De vloeistof die in het flesje zit is roze, wat er lekker vrolijk uitziet! Het kwastje lakt trouwens ook erg fijn. Het is een lang kwastje die je makkelijk over je nagels kan halen. Ik vind het in ieder geval een fijn kwastje. Deze nagellak maakt het wit van je nagels niet alleen witter, deze nagellak belooft ook het roze van je nagels meer naar boven te halen en je nagelroze dus wat meer roze te maken.  Deze Natural Nail Whitener van Herome kost EUR 10,99 voor 10ml.

 

Wat onwijs handig is aan deze Natural Nail Whitener van Herome is dat er op de dop een bokkenpootje zit! Voordat je deze nagellak aanbrengt kun je dus nog gemakkelijk je nagelriemen naar beneden drukken zodat je deze niet ziet onder de lak. Ik gebruik het redelijk veel, mijn nagelriemen zijn namelijk echt een ramp! Nadat de nagellak dan is opgedroogd, smeer ik mijn nagels altijd lekker in met lemonly flutter van Lush. Deze maken mijn nagelriemen heerlijk zacht.

 

Dit zijn mijn nagels zonder dat ik deze nagellak van Herome heb gebruikt. Zoals je ziet valt het hier eigenlijk wel mee dat mijn nagels niet zo wit zijn, de afgelopen tijd zijn ze weer flink opgewit om het zo maar eventjes te zeggen haha.

 

Zoals je ziet maakt deze nagellak mijn nagels wel wat paarser. Mijn moeder heeft deze lak ook getest en bij haar gebeurde dit helemaal niet, op haar nagels was deze lak gewoon een doorzichtig laagje. Misschien dat mijn nagels al de juiste roze tint hadden en dat het daarom paarser werd? Ik heb geen idee. Ik merk wel dat deze lak het wit van mijn nagels een stuk witter maakt, vooral in de loop van de dag! Dit vind ik zelf erg fijn, het wit van mijn nagels laat me namelijk nog wel eens in de steek. Als ik dan deze lak gebruik krijg ik weer een mooie witte rand om mijn nagels.

Mijn conclussie: Ik vind het een fijne lak, hij maakt het wit van mijn nagels wel degelijk witter. Het enige nadeel vind ik dat deze lak mijn nagels een beetje paarsig maakt, dat zie je vooral in het zonlicht. Dit verschilt wel per persoon, aangezien mijn moeder dit niet heeft. Deze lak geeft mijn nagels trouwens wel een mooie glans als je het paarse een beetje wegdenkt. Een mooie glossy look.

Heb jij deze Natural Nail Whitener van Herome wel eens geprobeerd? 

 

Liefs, Kimberly

De Herome Natural Nail Whitener is o.a. te koop bij Etos voor ongeveer EUR 10,99 

10 thoughts on “Review – Herome Natural Nail Whitener

  1. Het effect is zeker mooi. Witte nagels staan nu eenmaal toch iets leuker =] Zelf heb ik een whitener van Catrice en die maakt ook wit en paars. OOhja Jij bent genomineerd voor de Liebster award. Lekker meer vertellen over jezelf en in de spotlight staan =]! (Voor meer info zie mijn blog)

Geef een reactie

