NOTD/Uncategorized

NOTD – Spicy Blue

Het weer van de afgelopen dagen is een beetje wisselvallig. Dan schijnt het herfstige zonnetje lekker, en op het volgende moment regent het hard en is het erg koud buiten. Ik was mijn nagellak stash gister aan het doorspitten en kwam dit mooie lakje tegen van Essence. Een mooi blauw paarsig kleurtje die ik perfect bij dit weer vind passen. Benieuwd naar de swatches? Kijk snel mee naar de swatches! 

Dit mooie blauw paarsige lakje heeft de naam 07 Chuck en is van de Nail art twins set van Essence. Bij dit lakje hoort ook nog een blauwe glitterlak met de naam Blair (Leuk, dat de namen matchen met Gossip Girl! :)) Ik weet niet of deze nog te koop zijn, maar als ze er nog zijn, horen ze te staan in het tweede nail art schap van Essence, die heb je niet in elke Kruidvat. Ik heb zelf deze glitter lak niet, maar heb wel de andere combinatie, Bella en Edward. Een groene kleur. Op de foto komt hij alleen een stuk donkerder over dan dat hij in werkelijkheid is. Ik kreeg de kleur gewoon echt niet goed op de foto helaas.

Dit lakje is een creamy lakje, hij bevat namelijk geen shimmer. Ik vind het echt een mooi lakje, vooral voor dit weer. Het lakje lakt ook erg fijn! Op mijn nagels draag ik nu een laagje, wat bijna al voldoende is. Dit is zeker een kleurtje dat ik meer ga pakken, ik was hem namelijk een beetje vergeten en hij lag weg te stoffen in mijn stash.

Welke kleur vind jij nou écht herfstig? 

 

Liefs, Kimberly

9 thoughts on “NOTD – Spicy Blue

Geef een reactie

