Shoplog/Uncategorized

Autumn Shoplog

Afgelopen week had ik heerlijk herfstvakantie! Vaak ga ik als het vakantie is even lekker erop uit om heerlijk te shoppen. Deze keer heb ik geshopt in Hoofddorp. Ik vind Hoofddorp een leuke stad om lekker te shoppen, je hebt er veel winkels en het is even wat kleiner en minder druk dan Amsterdam. Al zal Amsterdam wel altijd mijn favoriete stad blijven :). Ik heb flink wat leuke dingentjes geshopt, en ook (het is nog vroeg) een aantal leuke kerstdingen! Als je mijn blog al wat langer volgt weet je waarschijnlijk wel dat ik helemaal gek ben van kerst! Ben je benieuwd naar mijn aankoopjes? Lees meer en kijk mee! 

De eerste stop was de Primark. Ik vind vooral altijd de basics van de Primark erg fijn, ze zijn lekker goedkoop en zitten nog lekker ook. Ik ben vooral een fan van de topjes, maar die heb ik helaas deze keer niet gevonden. Verder vind ik dat de Primark altijd wel leuke dingen kan hebben, ze hebben toch vaak kleding 0f kleuren die nu helemaal in zijn voor een goedkope prijs.

Het eerste wat er mijn mandje inging was dit zwarte blouseje. Aan de onderkant van de mouwen zitten hele leuke steentjes, wat deze blouse echt doet opvallen. Hij is een klein beetje van doorschijnende stof, maar ook weer niet te doorschijnend. Deze hadden ze ook nog in het wit, maar ik vond zwart net even wat leuker.

En dan het eerste ‘kerstitem’! Ik vind van die foute kersttruien altijd ge-wel-dig om te zien, maar kan ze zelf jammer genoeg nooit ergens vinden, of als ik er een heb gevonden is deze niet in mijn maat. Dit rode vest met rendieren vond ik ook bij de Primark. Het is niet heel erg kerstig, maar die rendieren maken het toch wel een beetje in die style. Ik vond hem meteen zo leuk om te zien, dat ik niet lang twijfelde of ik hem wilde hebben, die gaat mee naar huis!

Ik hou heel erg van jurkjes en een basic jurkje komt altijd wel van pas. Dit jurkje met streepjes heeft driekwart mouwen en sluit mooi aan. Ik draag redelijk vaak jurkjes en wilde wel weer een nieuw leuk jurkje voor erbij.

Ook spotte ik deze heerlijk warme kerstmis sokken. Een paar met de Kerstman en Kerstvrouw, en een met pinguïns. Er zit zelfs een anti slip zool onder de sokken, wat maar goed is ook, ik glij namelijk snel uit als ik nieuwe sokken heb en op de vloer loop. Ik ben veel te onhandig. 

Vaak vind ik de kettingen van de Primark erg leuk, en zo ook deze ketting met een Libelle. Helaas is er al een steentje uit, maar dat valt gelukkig niet zo heel erg op.

Na de Primark heb ik een bezoekje gebracht aan mijn favoriete winkel, de Zara. Ik vind dat de Zara altijd hele mooie kleding heeft, vooral ook erg classy, helemaal mijn stijl! Ik wilde nog een leuk jurkje hebben, en bij de Zara kan ik dan altijd wel slagen. Zo zag ik dit mooie rode jurkje met een gouden rits aan de voorkant en ik was meteen verliefd! Ik ging hem passen en hij zat als gegoten. Deze moest met mij mee naar huis.

Hierna zijn we lekker wezen eten bij de Subway. De Subway in Hoofddorp is pas geopend en het zag er van binnen allemaal nog nieuw uit, dat is altijd wel fijn. En wat een heerlijke broodjes waren dat zeg! Vooral ook erg fijn dat je ziet dat ze het vers voor je klaar maken en je zelf kunt kiezen wat je erop wilt. Ik vind het brood daar vooral erg lekker, de oregano en cheese, YUM!

En dit was mijn shoplogje van deze vakantie! Ik ben goed geslaagd al zeg ik het zelf! Ik kan voorlopig weer een beetje vooruit, en vooral in de december maand hihi. Ik heb nog wel een paar dingen die ik niet heb kunnen vinden, ik ben namelijk opzoek naar de perfecte enkellaarsjes maar kan steeds geen leuk paar vinden. Ik heb wel een heel mooi paar gezien bij Michael Kors, maar die zijn helaas iets te ver boven mijn budget.. Ach, misschien ooit.. Weet jij misschien waar ik leuke enkellaarsjes kan vinden?

Wat is het laatste dat jij hebt geshopt? 

Liefs, Kimberly

18 thoughts on “Autumn Shoplog

Geef een reactie

