Uncategorized

Poll – Filmpjes

 

Ik wil BirdsandBeez zo leuk mogelijk maken voor jullie, en om dat te doen heb ik vandaag jullie mening nodig! Ik zit erover na te denken om filmpjes te gaan maken. Ik vind het zelf altijd leuk om naar filmpjes te kijken op youtube en op andere blogs en het lijkt mij ook erg leuk om filmpjes te maken voor jullie! Hoe zouden jullie het vinden? En waarover zouden jullie dan graag filmpjes willen zien, tutorials. favoriete, shoplogs? Ik ben benieuwd! Stem op de poll en laat hieronder een comment achter met je suggestie.

 

 

 

Bedankt! ❀

 

Liefs, Kimberly

7 thoughts on “Poll – Filmpjes

Geef een reactie

