Favoriete

MAC Glamour Daze Collectie + Favoriete

Een van de vele leuke dingen aan kerst zijn alle mooie make-up collecties die uitkomen. Ik heb al de collecties van Chanel, Too Faced en Dior kunnen bewonderen, en oh.. Mijn portemonnee ziet de bui al hangen haha! Een collectie  die zeker weten ook de moeite waard is, is de MAC Glamour Daze collectie. Deze collectie komt uit op 3 november. Een aantal producten uit deze collectie doen mijn hart sneller kloppen, want ze zijn prachtig! Een paar van deze producten staan dus zeker weten op mijn wishlist. Ik laat jullie in deze post de collectie zien en mijn favoriete! Kijk snel mee! 

V.l.n.r.: Divine Blue, Stylishly Merry, A Natural Flirt, Evening Grey, Round Midnight, Ready to Party, Tall, Dark & Handsome, Stolen Moment

V.l.n.r. Easy Manner, Small Vanity, I’m the One

V.l.n.r. Catch My Eye, Feminine Edge, Little Black Bow

V.l.n.r. Whisper of Gilt, Superb

V.l.n.r. Endless Night, In the Limelight, Girl Trouble, Everything that Glitters

V.l.n.r. Beauty, Innocence, Outrageously Fun, Glamourdaze, Dramatic Encounter

V.l.n.r. Impossibly Sweet, Pink Fade, Talk Softly to Me, Deliciously Demure, Flight of Fancy

V.l.n.r. Raven, Orpheus, Mystery, Feline

Flase Lashes

En dit is de Glamour Daze collectie van MAC. Wat ik wel een beetje mis zijn eigenlijk mooie nepwimpers.

Mijn favoriete: 

Ik hoop dat ik wat van deze collectie kan bemachtigen, want er zitten aardig wat leuke dingen in!

Wat vind jij van deze collectie en wat is jou favoriet(en)? 

Liefs, Kimberly

9 thoughts on “MAC Glamour Daze Collectie + Favoriete

Geef een reactie

