LOTD

LOTD – It isn’t so red

Afgelopen zaterdag had ik zin om even wat te spelen met make-up. Ik vind het af en toe nog erg moeilijk om eyeliner mooi aan te brengen, en heb laatst op youtube veel filmpjes gekeken over het aanbrengen van eyeliner. Ik pakte mijn eyeliner erbij en begon met het oefenen. Ook had ik zaterdag de lipstick van Chanel op, en vond er wel een mooie eyeliner bij passen! Kijk mee naar mijn look! 

Dit is de look! Ik vind de eyeliner redelijk goed gelukt, natuurlijk niet perfect maar dat word nog veel oefenen! Dit is een van de eerste keren dat ik een redelijk goed gelukte eyeliner heb kunnen maken. (op de foto komt hij alleen niet zo goed over) Ik denk dat ik zeker wat vaker een eyeliner met een wing ga aanbrengen bij mezelf, ik vind het namelijk  wel leuk staan. Alleen dan niet met deze kleur lipstick, maar met nude lippen.

Voor deze look heb ik niet veel gebruikt. Ik heb mijn Natural Eye palette gebruikt van Too Faced, de kleur ‘Heaven’ bracht ik aan onder mijn wenkbrauw en in mijn binnenste ooghoek. Ik hou ook van mooie shimmer, en bracht daarom ook een klein beetje aan van ‘Silk Teddy’ onder mijn wenkbrauw en een klein beetje in mijn binnenste ooghoek. De gelliner die ik heb gebruikt is van Catrice, It’s Mambo nr 2. Ook heb ik nog een zwart oogschaduwpotloodje gebruikt van Maybelline, deze is helaas niet meer verkrijgbaar. Verder heb ik mijn ogen rustig gehouden en verder geen oogschaduw gebruikt. Ik gebruikte ook de False Lash Effect mascara van Max Factor Op mijn wangen heb ik mijn geliefde MSF van MAC gebruikt, Brunette. Op mijn lippen heb ik de lipstick van Chanel, in de kleur La Ravissante, de review hiervan kun je hier lezen.

Maak jij wel eens een winged eyeliner? 

Liefs, Kimberly

 

Dit is trouwens het 100ste artikel! Yaay! 😀

16 thoughts on “LOTD – It isn’t so red

Geef een reactie

