Persoonlijk

TAG : Wat heb je liever?

Deze tag, de Wat heb je liever? vind ik op andere blogs altijd leuk om te lezen! Vandaag heb ik voor jullie deze tag in petto. Als je wilt mag je deze tag gewoon over nemen! 🙂

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare zwarte snor?

Hmm ik denk dat ik dan geen wenkbrauwen meer zou willen hebben. Je kunt je wenkbrauwen altijd nog tekenen of een pony nemen die ervoor hangt denk ik.

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?

Dan kies ik voor de perfecte nagels. Ik lak mijn nagels niet heel vaak, dus als ik ze dan nooit meer zou mogen lakken en de perfecte nagels hebben dan, dan kies ik daar natuurlijk voor.

3. Lang haar tot je voeten of gemilimeterd haar?

Lang haar tot mijn voeten denk ik. Gemilimeterd haar vind ik zelf niet heel mooi, ik hou meer van lang haar. Ik heb een tijdje kort haar gehad, maar vond dit ook niet zo’n succes bij mij, ik was blij dat het snel weer lang was gegroeid!

4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?

Het licht eraan welke kleur de smokey eye is. Als hij zwart is dan denk liever geen oogmake-up meer, maar als het een lichte kleur is of bruin dan zou ik kiezen voor de smokey eye. Een beetje lastige keuze eigenlijk.

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?

Dan kies ik voor rode wangen! Ik heb (en nog steeds als ik geen blush gebruik) al een jaar lang een grauw gezicht door mijn pfeiffer, en ik merk meteen dat als ik blush op heb ik er een stuk levendiger uitzie. Mijn grauwe gezicht heb ik al voor een te lange tijd moeten aanzien, dus heb dan liever een lekker kleurtje in mijn gezicht!

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen cosmetica gebruiken die op dieren is getest?

Moeilijke vraag, ik heb het liefste eigenlijk cosmetica die niet op dieren word getest, maar in mijn stash liggen ongetwijfeld wel producten die dat zijn.

7.  Gelige tanden met een perfect recht gebit of scheve tanden die mooi wit zijn?

Gele tanden kun je altijd een beetje laten bleken toch? Ik kies denk voor de gele tanden met een perfect gebit, soms zijn hele mooie witte tanden ook niet mooi.

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als 

mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn?

Het ligt er maar net aan wat voor look. Ik zou niet in een clownspak gaan rondlopen, maar een foute combinatie kan ik af en toe niet erg vinden als je daarmee dan verschijnt, het maakt mij nooit echt uit wat mensen van mij vinden. Maar als de look echt niet kan, dan blijf ik ziek thuis.

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken of iedere dag je nagellak er af moeten halen?

Dan zou ik iedere dag mijn nagellak eraf halen. Ik zou niet weten hoe je anders je nagellak eraf moet halen. En eraf pulken vind ik echt vreselijk, voordat je daarmee klaar bent, ben je heel wat uren verder en zit er altijd nog wel een restje.

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt maar verder niet zo veel doet voor je huid?

Ik denk dan dat ik kies voor een body lotion die lekker ruikt. Ik hou niet zo van producten die niet lekker ruiken, ookal doen ze heel erg veel voor je huid, ik kan het dan gewoon niet gebruiken.

11. Je haar in een kinky kleur (roze, groen) verven of grijs?

Ik zou het gaan verven in knalroze! Leuk voor de afwisseling haha.

12. Je gezicht nooit meer mogen scrubben of alleen met echte suiker- of zoutkorrels?

Dan kies ik voor een met echte suiker of zoutkorrels. Met deze producten kun je makkelijk zelf ook een lekkere scrub maken. Ook een voordeel: Je kan zelf kiezen wat en hoeveel je er allemaal in doet!

13. Een te donkere lipliner rondom je mond of uitgelopen panda-ogen?

Ik denk uitgelopen panda ogen, die kun je altijd nog verbergen onder een zonnebril.

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora etc.) of nooit meer bij de drogist?

Nooit meer bij de drogist. Ik vind dat sommige make-up van de wat duurdere merken soms wat langer blijft zitten dan die van de drogist.

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen of je hele stash inleveren maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?

Ik denk dan de komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen, maar daarvoor zou ik dan wel heel veel gaan shoppen, zodat ik in ieder geval genoeg mascara heb haha. Voor de rest zou ik het denk makkelijk moeten redden met mijn stash de komende 1,5 jaar.

Liefs, Kimberly

Bron foto’s: Weheartit

9 thoughts on “TAG : Wat heb je liever?

Geef een reactie

