Fotodagboek

Look in my life #2

 

Eens in de zoveel tijd post ik een fotodagboekje online. Ik maak namelijk niet heel veel foto’s als ik onderweg ben of ergens ben, ik vergeet het namelijk altijd. Ik ga proberen wat meer foto’s te maken en in deze blog meer structuur te krijgen om hem vaker te kunnen plaatsen. Ik vind het namelijk zelf ook altijd erg leuk om dit soort blogposts op andere blogs te bekijken en te zien. Vandaag heb ik voor jullie weer een nieuwe ‘Look in my life’ met foto’s van de afgelopen tijd! Enjoy my shots! 


Laatst was ik bij mijn broer (hij woont niet meer thuis) en hij heeft al een hele lange tijd een foto van mij als ukkie op zijn kastje staan. Ik vond hem eigenlijk zo leuk dat ik er ook een foto van maakte // Lekker kopje thee! Wat ik grappig vond was dat je bij dit kopje thee kon kiezen uit doosjes met thee met hele aparte smaken. Ik besloot de White pomgranata te kiezen, erg lekker!

 

Sinds wij een nieuw vloerkleed hebben ligt onze kat daar alleen maar op, lekker verscholen onder de eettafel. // Ik was bij mijn nicht op bezoek geweest en vanuit haar appartement heb je een mooi uitzicht over mijn dorpje. Op deze foto is het niet zo goed te zien, maar je kan echt heel ver kijken!

 

Elke ochtend begin ik de dag met lekker fruit! Dit keer hadden we frambozen, aardbeien en veel druiven in huis. Yummieee!! // Onderweg in de auto en het regende onwijs hard! Op de weg leek het net of het heel erg mistig was, maar het is gewoon het water van de langsstuivende auto’s.

Chocolade pepernoten!  kruidnoten! Ik vind eerlijk gezegd alleen de pure lekker hihi. // Het is weer herfst! Tijd van de rode, gele en bruine blaadjes.

 

Schuddebuikjes! Een van mijn favoriete zoetigheden voor op brood, hmmm! // Het is weer tijd voor heerlijke erwtensoep!

 

Twee pakketjes binnen gekregen! // Cynthia verloot laatst  kaartjes voor de Speel met Stijl awards, en ik heb er twee gewonnen! Woensdagavond is het zo ver en ga ik er met een vriendin heen, ik heb er echt heel veel zin in, vooral ook omdat ik niet zo goed weet wat ik ervan moet verwachten. Jullie kunnen zeker nog een artikeltje over deze avond verwachten! De uitnodiging kwam aan in dit mooie doosje, en daarbij zat ook nog een mooie armband van Zinzi! // De uitnodiging! I’m a special guest, wiihii!!

Dit was mijn ‘Look in my life’ van deze keer. Ik hoop dat ik er meer aan ga denken om foto’s te maken en ik jullie meer kijkjes in mijn leven kan geven.

Geniet van deze zondag! 

 

Liefs, Kimberly

 

 

13 thoughts on “Look in my life #2

  1. Pingback: New // Zinzi rose gouden armband | birdsandbeez

Geef een reactie

