Persoonlijk

New // Zinzi rose gouden armband

 

In mijn ‘Look in my life’ kon je zondag al lezen dat ik kaartjes heb gewonnen voor de Speel met Stijl awards die woensdag plaatsvinden in Amsterdam. Ik kreeg vorige week de uitnodiging van dit evenement in een prachtige chique envelop binnen, en bij deze uitnodiging zat deze prachtige armband van Zinzi. Sindsdien draag ik hem elke dag! Kijk je mee naar het juweeltje? 

 

Het armbandje heeft een mooie rose gouden kleur en aan dit armbandje zitten ook nog eens drie mooie bedeltjes. De bedeltjes zitten niet muurvast, je kan de ronddraaien. Je kan ze er niet afhalen volgensmij. Het is niet zoals een pandora armbandje dat je zelf nog bedeltjes aan de armband kunt toevoegen. Deze bedeltjes maken de armband net wat specialer vind ik zelf, hij valt er erg door op en glimt nog een beetje extra!

In het begin had ik echt een beetje ruzie met dit armbandje, hij heeft namelijk een magneetsluiting als sluiting. In het begin snapte ik niet helemaal hoe ik hem los kon krijgen, dus ‘rolde’ ik die armband zegmaar over mijn hand om mijn pols. Ik heb vrij dunno polsjes dus dit ging opzich prima, maar alles behalve handig natuurlijk. Nadat ik een tijdje heb zitten frutten aan de sluiting snapte ik ineens hoe ik hem open moest maken. Er zit namelijk een soort beveiliging op deze sluiting die je er eerst af moet halen. Je moet namelijk eerst een puntje naar rechts schuiven voordat je hem open kunt maken. Wel erg handig, mijn armbandjes vallen vaak ineens af, en met deze beveiliging gaat dat een stuk lastiger natuurlijk.

 

 

Ik vind dit mooie rose gouden armbandje van Zinzi echt een prachtig juweeltje! Hij blinkt echt om mijn pols en past eigenlijk overal wel bij. Wat ik ook echt fijn vindt aan deze armband is dat hij vrij smal is. Zoals ik al zei heb ik erg dunne polsen, en vaak passen armbanden mij niet of moet ik ze kleiner laten maken. Bij deze armband hoeft dat gelukkig niet, hij past perfect! Ik denk ook niet dat hij kleiner gemaakt zou kunnen worden eigenlijk, er zitten namelijk geen schakeltjes aan. Ik vind het vooral fijn dat je de armband niet heel goed voelt, bij sommige armbanden heb je namelijk dat je echt voelt dat er iets om je pols zit, en bij deze valt dat eigenlijk wel mee.

Ik ben echt dol op deze armband, want sinds ik hem vorige week heb is hij alleen tijdens mijn werk van mijn pols af geweest.  Ik was nog op zoek naar een leuk armbandje, en heb deze nu gevonden. Hello favorite eyecandy! 🙂 

Wat vind jij van deze armband van Zinzi? 

 

Liefs, Kimberly

14 thoughts on “New // Zinzi rose gouden armband

  1. hij is idd heel mooi! heb ze al een paar keer in een blaadje zien staan & twijfel of ik er eentje voor mezelf ga kopen. Maar wat gaaf dat je die bij de uitnodiging kreeg zeg! 🙂

  2. Ik kan me goed voorstellen dat je deze nu elke dag draagt, want wat is die mooi! De beveiliging bij de sluiting lijkt mij ook zeker handig. Zelf heb ik namelijk ook snel dat armbanden afgaan.

Geef een reactie

