Stash

Mijn The Body Shop stash

 

Mijn favoriete merk kwa bodylotions is toch wel echt The Body Shop. Ik ben gek op de body butters, ze maken je huid heerlijk zacht, voeden je huid en zorgen ervoor dat je huid een stuk minder droog aanvoelt. Ook ben ik gek op de douchegels, ik heb er dan ook al aardig wat opgemaakte de afgelopen jaren. Vandaag wil ik jullie mijn stash laten zien van The Body Shop, het is niet veel, maar ik vind alles zo fijn in gebruik! Lees snel meer! 

In totaal heb ik nu 5 producten van The Body Shop. Ik had er eerst een stuk meer, maar veel hiervan heb ik al opgemaakt. Ik vind de producten van The Body Shop allemaal even heerlijk, maar ik maak graag eerst producten op voordat ik nieuwe koop. Tenzij er een leuke sale actie is of als het om limited edition producten gaat, dan koop ik wel graag wat meer.

De producten waar ik het meeste van heb zijn de body butters. Zoals ik al eerder schreef ben ik hier echt gek op. De body butters van The Body Shop zorgen er echt voor dat mijn huid voedend en zacht de winter doorkomen. Ik gebruik de body butters namelijk vooral in de winter. In de winter gebruik ik ze vrijwel iedere  dag, in de zomer een stuk minder omdat ze dan eigenlijk iets té voedend zijn.

De body butters die ik in mijn stash heb zijn de Wild Cherry body butter, deze is een fullsize en een limited edition die vaak alleen nog maar te koop is tijdens de sale, helaas. En ik heb de Shea en Chocomania body butter. Deze zijn de mini’s, die waren een keer in de actie en wilde ze graag alle twee uitproberen. De twee mini’s heb ik nog dicht zitten, ik wil namelijk eerst de Wild Cherry opmaken voordat ik ze open maak. Anders ben ik bang dat ze straks niet meer goed zijn.

Een van mijn andere favoriete van The Body Shop is deze Pink Grapefruit douchegel. Mmmm… de geur is echt goddelijk! Ik vind het heel jammer dat ze deze douchegel en de hele geurlijn niet gewoon in de winkels hebben liggen, maar vaak ook alleen maar tijdens de sale. Zodra er weer sale is hoop ik deze weer tegen te komen! Dan sla ik er gelijk een heleboel in haha. Ik heb al veel douchegels gehad van The Body Shop, onder andere de aardbei, framboos en mango. Ik vind het erg fijn dat de douchegels écht naar de geuren ruiken die erop staan, en niet zo chemisch ruiken zoals sommige andere douchegels met fruitgeur wel eens ruiken, dat vind ik altijd zo vies! Ik voel me na een douche met zo’n chemische geur ook nooit schoon. Maar met deze van The Body Shop heb ik daar gelukkig totaal geen last van. Ik voel me dan weer zo fris als een hoentje! 😉

Als laatste heb ik deze eau de toilette in de geur Japanese Cherry Blossom. Dit is mijn favoriete geur van The Body Shop! Ik vind het alleen erg jammer van deze eau de toilette dat de geur niet heel lang blijft hangen, dat heb ik al wat meer gehad met de geuren van TBS. Vaak spuit ik deze eau de toilette voordat ik ga slapen nog even op, dat vind ik altijd wel lekker. De geur is lekker zoet, maar ook weer niet zo zoet dat je net een snoepje lijkt. Meer een soort fris zoet, naar lekkere cherry blossom! Sinds kort is deze Japanese Cherry Blossom geur in een nieuwe verpakking, en zijn er van deze geur ook nog een body mist, body lotion, shower gel en parfum olie verkrijgbaar. Ik ben benieuwd of de parfum olie langer blijft zitten, binnenkort maar eens even testen in de winkel.

Heb jij ook een aantal producten van The Body Shop in je stash zitten, zoja, welke heb jij? 

Liefs, Kimberly

12 thoughts on “Mijn The Body Shop stash

  1. Heel leuk om je TBS stash te zien. De Japanese Cherry Blossom eau de toilette is echt zo lekker. Helaas heb ik hem zelf niet en heb ik hem alleen nog in de winkel zelf geroken. Ik heb eigenlijk nog geen enkel product van TBS, maar hoop dat daar nog wel verandering in komt.

  2. Ik hou van de bodyshop. Ik sta in de winkel altijd een uur te smeren en te snuffelen. Zelf heb ik verschillende bodybutters en mijn favoriet Vanille Parfum.
    Liefs, Renate
    Ps. ik heb je genomineerd voor de liebster Award.

Geef een reactie

