Persoonlijk/Uncategorized

Leuk nieuws!

Ik heb vandaag voor jullie heel leuk nieuws! Ik had er al een tijdje over na zitten denken, en besloot een aantal dagen geleden om het gewoon te doen!

Ik heb een eigen domein gekocht! Ja, jullie lezen het goed, binnenkort komt http://www.birdsandbeez.nl online! Ik ben nu nog heel hard bezig met het installeren van alles en het maken van de layout. Ik ben hier niet zo’n ster in dus ik verwacht dat dit wel eventjes gaat duren voordat mijn site helemaal over gaat. Tegen de tijd dat dit gaat gebeuren komt dit natuurlijk op de site te staan. Ik kan echt niet wachten om helemaal over te zijn en Birdsandbeez écht mijn plekje word op het world wide web!

Ik doe er alles aan om zo snel mogelijk online te komen, het heeft alleen even tijd nodig en heel veel geduld haha.

Ik ben zoo blij op dit moment! 😀

Liefs, Kimberly

17 thoughts on “Leuk nieuws!

Geef een reactie

