Muziek

Musiclicious + kleine update

Ik hou van muziek. Elke dag luister ik wel naar de radio of naar liedjes op YouTube. Muziek kan je vrolijk maken, verdrietig, blij en versterkt vaak je gevoel. Ik merk zelf altijd dat als ik vrolijke muziek luister, ik ook echt heel vrolijk word. De laatste tijd heb ik veel dezelfde muziek geluisterd en wil deze muziek graag met jullie delen, want de liedjes zijn zo leuk! Kijk mee naar mijn playlist en lees meer! 

Dit liedje van Swedisch House Mafia met Don’t you worry child is echt een heerlijk vrolijk nummer! Ik luister deze vaak als ik op de scooter zit, en ik word er helemaal vrolijk van. Ik vind sowieso dat Swedisch House Mafia altijd lekkere nummers heeft waar je vrolijk van word. Voel je je een beetje down? Dan is dit wel een nummer waar je wat meer van oppept.

Dit liedje ben ik gaan luisteren door Sharon. En sindsdien staat dit nummer op repeat. Dit is Little Things van One Direction, hun nieuwe single. De tekst vind ik zo mooi en het is ook erg mooi gezongen.

Ik ben echt een huge fan van The Script. Sinds kort is hun nieuwe album uit en ik kan ook niet stoppen met het luisteren naar hun muziek. Ik heb alletwee hun vorige CD’s al, en deze ga ik ook zeker kopen, hij staat op mijn wishlist. Ik vond het moeilijk om mijn favoriete nummer van hun CD te kiezen, maar dit nummer Six Degrees Of Separation vind ik toch wel een van de beste. Ik vind het jammer dat ik niet naar hun concert kan gaan in januari. Ik wil erheen!

Dit nummer van Taylor Swift en Ed Sheeran heet Everything Has Changed. Een tijdje terug heeft de CD van Ed Sheeran bij mij ook op repeat gestaan. Dit nummer dat Taylor Swift met hem zingt vind ik erg mooi. Ik vind Taylor Swift sowieso al een goede zangeres, en samen met Ed Sheeran vind ik haar nog beter. Een heerlijk nummer om lekker naar te luisteren.

Dit was mijn kleine playlist met muziek dat ik op dit moment luister. Op dit moment staat The Script weer vol aan terwijl ik heerlijk blogposts aan het typen ben én ik bezig ben met mijn domein. Tot nu toe gaat dat allemaal redelijk, maar ik had niet gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn! Ik heb gelukkig aardig wat hulp van iemand, want anders had het mij nooit gelukt. Ik wil zo snel mogelijk online komen, en tegen de tijd dat het zover is lezen jullie dat natuurlijk als eerste 🙂

Wat is jou favoriete nummer op dit moment? 

 

Liefs, Kimberly

3 thoughts on “Musiclicious + kleine update

  1. Hele mooie nummers! Ook heel herkenbaar dat muziek je mood kan beïnvloeden. Ik heb op dit moment niet echt nummers die ik vaak luister. Het is een gewoon een beetje van alles wat met wat ik luister.

Geef een reactie

