Uncategorized

Nieuwe site + BlogLovin

Hoi hoi iedereen!

Eindelijk is hij online! http://www.birdsandbeez.nl is een feit. Eindelijk mijn ‘echte’ eigen plekje online op het world wide web. Ik kondigde het al een tijdje geleden aan, maar vandaag is hij dan echt af! Ik moet natuurlijk nog wel de nodige fouten eruit halen én ik ben nog bezig met een nieuwe layout, maar ik was zo enthousiast dat ik besloot hem vandaag al helemaal over te zetten. Het heeft me veel werk en tijd gekost, maar ik ben blij dat alles uiteindelijk is gelukt. Vanaf vandaag komen er dus alleen updates online op http://www.birdsandbeez.nl, en niet meer op http://www.birdsandbeez.wordpress.com

Bij deze nieuwe site hoort natuurlijk ook een nieuwe bloglovin, helaas kan ik niet al mijn volgers overzetten. Volg mij vanaf nu dus ook op mijn nieuwe bloglovin om altijd en elke dag op de hoogte te blijven van mijn nieuwe post en nieuwtjes!

Klik op de onderstaande link om mij te volgen 🙂

Follow my blog with Bloglovin

Heb jij nog een tip voor mij? 

Liefs, Kimberly

4 thoughts on “Nieuwe site + BlogLovin

Geef een reactie

