Quotes

Quotes

Ik hou ervan om quotes op internet op te zoeken. In zinnen of in foto’s/plaatsjes, ik bekijk ze allemaal. Soms zitten er hele inspirerende quotes tussen die voor een heel groot deel kloppen. Als ik mooie quotes vind sla ik ze vaak op en probeer ik ze ook allemaal te onthouden (dat laatste lukt niet altijd even goed haha) Laatst was ik weer avondje zoet met het zoeken naar mooie quotes. Ik heb een paar mooie gevonden en wil deze graag met jullie delen.  Kijk snel mee! 

Een hele mooie! Het mooiste is altijd aan hoe je weer opstaat nadat het even wat minder is gegaan. 

Zelfs in slechte tijden kun je gelukkig zijn, als er maar iemand is die je uit het diepe trekt

Doe alles met je volste vertrouwen en je hele hart! 

Be yourself, no matter what they will think. 

Als je positief denkt zullen andere dat aan je zien. 

Een van mijn favoriete. Zelfs in slechte tijden moet je het goede kunnen zien en ‘dansen in de regen!’

Een mooie quote die ik voorbij zag komen op de Instagram van Misslipgloss. Het klopt echt! Zodra mensen je naar beneden willen halen, weet je dat ze eigenlijk stiekem ook wel een beetje jaloers zijn op je. 

Mensen kijken vaak naar slechte kanten, maar je kan beter kijken naar alles waar je van houd en wat je goed vind. 

Als je iets echt wilt, moet het lukken, ookal lijkt het erop dat het totaal niet lukt. 

Dit geeft altijd een heel goed gevoel, als mensen zeggen dat je iets niet kunt, maar je hen kunt laten zien dat je het wél kan. Dat gevoel daarna, heerlijk!

Wat is jou favoriete quote? 

Liefs, Kimberly

Bron foto’s: Begin1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

20 thoughts on “Quotes

  1. Wat een mooie quotes! Mijn favoriete is “Everybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life thinking it is stupid” ♥

Plaats een reactie