Review

Review – NYX Mega Shine Lipgloss

Een van mijn favoriete budgetmerken is NYX. Ze hebben leuke producten voor een redelijk lage prijs. Sinds kort heb ik de Mega Shine Lipgloss van NYX in mijn bezit. Ik ben normaal niet zo van de lipgloss, ik hou meer van lipstick, maar was toch wel erg benieuwd naar deze van NYX. Ik kwam de Mega Shine Lipgloss tegen en zag dat deze EUR 5,95 is, ik besloot wat swatches te bekijken op internet en kwam toen bij de kleur French Kiss uit, een lichtroze kleurtje met een gouden gloed erin, perfect! Ik bestelde hem en nu review ik hem voor jullie. Lees snel meer! 

 

Allereerst de verpakking. Het is een handige huls waar de kleur van de lipgloss doorheen te zien is. De dop gaat open door middel van draaien, je kan hem er makkelijk afdraaien, het kost niet heel veel moeite. Wat echt een leuk detail is op de dop is een klein strikje! Dit ziet er erg cute uit en is een leuk extra detail!

De applicator van de lipgloss vind ik zelf erg praktisch werken, hij past goed op je lippen en smeert de gloss goed uit. Hij prikt niet en voelt lekker zacht aan op mijn lippen, een groot pluspunt!

 

De naam, French Kiss, vind ik leuk! Het past wel bij de kleur eigenlijk. Ik vind make-up producten met een naam veel leuker dan dat ze een nummer hebben. De kleur is mooi, een lichtroze kleurtje met een mooie goudachtige gloed. Perfect voor een date en tijdens het uigaan. Deze gloss zou ik niet zo snel overdag dragen, daar vind ik hem weer net iets te opvallend voor. De houdbaarheid van de gloss is wel oké, na wat te drinken en eten moet je hem wel eventjes bijwerken, maar dit is bij de meeste lipglossen wel het geval. Hij plakt wel als je hem op je lippen draagt, en zonder iets te eten of drinken blijft die zo’n 3 uurtjes mooi zitten! Het is alleen niet echt een aanrader als je gaat zoenen, ik denk niet dat je date het dan een leuke lipgloss vind, hihi! De lipgloss blijft na openen nog 9 maanden houdbaar volgens de verpakking, maar ik ga altijd van de geur, kleur en substantie uit, hoe die ruiken en hoe het eruit ziet.

Kortom, ik vind het een goede lipgloss, ondanks dat ik geen fan ben van lipgloss. Ik gebruik deze vooral veel tijdens het uitgaan. Van de NYX Mega Shine Lipglossen zijn nog veel meer kleuren verkrijgbaar, maar French Kiss vond ik een van de mooiste die ertussen zat. De lipgloss heeft ook nog een aardig prijsje, hij is EUR 5,95. Een prima prijs voor een prima lipgloss!

Wat vinden jullie van NYX?

 

Liefs, Kimberly

 

NYX is o.a. verkrijgbaar bij Boozyshop.

 

 

7 thoughts on “Review – NYX Mega Shine Lipgloss

Plaats een reactie