Uncategorized

Review – Hema wimperkruller

 

Op zondag krijgen wij altijd de nieuwste foldertjes binnen voor de week die gaat komen, zo ook het foldertje van de Hema. Ik was er een beetje doorheen aan het bladeren en ondertussen zat ik televisie te kijken. Als de Hema beautydingen in de aanbieding heeft bekijk ik dat natuurlijk even wat aandachtiger. Mijn wimperkruller was nodig aan vervanging toe, maar ik had nog geen fijne gevonden. In het foldertje van de Hema zag ik vorige week de wimperkruller staan voor EUR 2,-. Ik besloot de volgende dag op mijn fiets te springen en richting de Hema te rijden om hem te gaan testen. Ik nam hem mee en ging thuis gelijk aan de slag. Lees meer voor mijn review en de foto’s! 

 

De wimperkruller van de Hema ziet er eigenlijk heel standaard uit. Gewoon een zilverkleurige kruller met een wit rubbertje in de opening. Bij deze wimperkruller van de Hema krijg je ook nog een extra rubbertje erbij. Dit vind ik zelf wel fijn en hygiënisch, want zodra je het rubbertje niet meer schoon krijgt kun je deze gewoon verwisselen. Voor EUR 2,- ziet deze wimperkruller er mooi uit, maar zal hij mijn wimpers ook goed krullen?

Ik besloot meteen de wimperkruller te testen. Thuis haalde ik snel mijn mascara eraf en deed het witte rubbertje in de opening. In het begin is het rubbertje nog best wel dit, maar als je de kruller een aantal keer hebt dichtgeknepen ontstaat er vanzelf een soort afdruk in het witte en word hij vanzelf wat dunner. In het begin moest ik zelf wel even wennen aan de redelijk kleine opening van de wimperkruller, bij mijn vorige was deze namelijk redelijk groot. Zelf vind ik dat deze opening iets kleiner is niet storend, het is alleen even een kwestie van wennen. Nadat ik enthousiast het rubbertje in de opening had gedaan, kon het krullen beginnen!

 

Hier zie je mijn oog zonder dat ik mijn wimpers heb gekruld en zonder mascara, eyeliner en oogschaduw.

 

En hier heb ik mijn wimpers gekruld met de Hema wimperkruller. Hier draag ik overigens ook geen oog make-up.

Ik vind het resultaat best mooi! De wimperkruller doet zeker wat hij moet doen, hij krult mijn wimpers, je hoeft de kruller niet hard in te drukken om een mooie krul in je wimpers te krijgen en hij trekt geen wimpers mee als je klaar bent met krullen. Ik heb de wimperkruller nu zo’n 1,5 week in huis en heb hem sindsdien elke dag gebruikt. Ik vind hem erg fijn en ik ben blij dat ik hem heb gekocht. Voor EUR 2,- is deze wimperkruller een mooi budgetproduct die zijn werk prima doet!

 

Gebruik jij een wimperkruller? 

 

Liefs, Kimberly

10 thoughts on “Review – Hema wimperkruller

Plaats een reactie